Sokan idegenkednek egy webináriumra való jelentkezéstől, mert félnek attól, hogy "nagy informatikai" tudás kell a használatához. Valóban rutin is kell hozzá, de ha nem próbáljuk ki, akkor nem lesz rutinunk.
Hogyan kezdj hozzá egy webinárium résztvevőként?
Nyilván regisztráltál valamilyen felületen, ahol megadtad néhány adatodat, s nagy valószínűséggel az e-mail címed. A találkozó szervezője ezen a címen elküldi számodra a linket (ID-val is be lehet jelentkezni). A Zoom felületén nem kell regisztrálnod.
Kattints a linkre.
Amennyiben először használod a felületet, akkor a szoftvert le kell töltened. Nem foglal nagy helyet, s rövid időn belül letöltődik.
A fájl letöltése automatikusan elindul, rákérdez a mentés helyére, a mentés gombra kattintva a gépedre kerül.
Ha a letöltés befejeződött klikkelj a letöltött elemre, engedélyezd a telepítést.
Fogadd el az adatvédelmi nyilatkozatot az Agree gombra kattintva, majd add meg a neved.
Most már az előszobában vagy, várj a szervező beengedésére.
A kék gombra kattintva hallhatod az előadást.
Ha már használtad a szoftvert, akkor a letöltés kimarad, így az indítás gombra kattintva jutsz a z előszobába, de itt is engedélyezned kell az audio eszközöket.
A szoftver eszköztára:
Lehetőséged van a Chat ablak megnyitására (Chat gomb), ahol szöveges üzeneteket írhatsz és fogadhatsz,
a résztvevők listájának megtekintésére (Manage Participants gomb)
továbbá a mikrofon és kamera be/kikapcsolására (Mute, Start video), de akár a képernyőd megosztására (Share Screen gomb) is.
A Leave Meeting gombbal tudsz kilépni az előadásból.
Előadás formájában alább tekinthetitek meg:
Ha videós használatot jobban kedveled, akkor ajánlom az alábbi linket.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése